Dostawa i zwroty

Wysyłka na cały świat Wysyłamy na cały świat, jeśli mieszkasz gdzieś pod naciskiem lub przebywasz w kraju w stanie wojny; możemy mieć problem z wysyłką do Ciebie. W przypadku zbyt odległych miejsc docelowych i terminu dostawy może być opóźniony.

Opłaty za wysyłkę
Wysyłamy towary przez DHL.TNT.UPS.FEDEX. EMS. Nasz magazyn często wybierze najlepsze i szybkie i bezpieczne sposoby wysyłki towarów do Ciebie.

Czas dostawy Zazwyczaj wysyłamy zamówienie w ciągu 12 ~ 24 godzin. Trwa to 3-5 dni w zależności od miejsca docelowego.

Polityka zwrotów
Dążymy do pełnej satysfakcji. Wszystkie zamówione produkty są tutaj ściśle związane z słowem "to, co widzisz na naszej stronie, to to, co dostajesz w ciągu 7 dni". Przed rozpoczęciem korzystania z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami, wysyłając zwrotny adres przed odesłaniem produktów. Opinia teraz! Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami.
Wszystkie zamówione produkty są dobrymi przedmiotami, które wybierzesz tutaj. Obiecujemy Ci odpowiedni pakiet zamówień. Tak, jeśli zwracasz właściwe produkty do zwrotu: wszystkie zwrócone produkty podlegają 30% opłacie za uzupełnienie zapasów. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.
Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki.
Wszystkie zwrócone towary należy przesłać na adres wysyłki, który wyślemy do Ciebie e-mailem po otrzymaniu opinii tutaj!

Anulowanie zamówienia Masz prawo anulować zamówienie przed dostarczeniem! Musisz jednak skontaktować się z nami na czas. Jeśli zakończyłeś proces realizacji zamówienia, a Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, natychmiast anulujemy Twoje zamówienie i zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli chcesz anulować zamówienie po dostarczeniu. Nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy. Nie rozumiesz, że prowadzą do szkód.

Wymiana walut Przyjmiemy wymianę w ciągu 30 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami za pomocą identyfikatora zamówienia, a jeden z naszych członków zespołu Ci pomoże. Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, musisz zwrócić produkty w celu uzyskania zwrotu (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamówienie na preferowany styl. Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania produktów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi

Powrót